Informasjonsmøte om videreutviklingen av datadelingsfunksjonaliteten, som innebærer bedre administrasjon for deling av data i Feides kundeportal.
Opptak
Målgruppe
Webinaret er for både vertsorganisasjoner, tjenesteleverandører, systemadministratorer og ellers andre som er interessert i datadeling.
Agenda
Dette webinaret vil gi deg informasjon om den nye datadelingsfunksjonaliteten i Feide og hvorfor datadeling er et stort satsingsområde for oss. Vi vil gi en demo av funksjonaliteten, og det vil åpnes opp for en diskusjonsrunde på slutten.
I tillegg vil dette være et første steg i involveringen av utprøving og eksperimentering med datadeling. Vi ønsker å få tak i interessenter som har lyst til å prøve ut ny datadelingsfunksjonalitet i fremtiden.
Har du lyst til å være med på datadelingsløpet anbefaler vi deg å melde deg på webinaret!
- Hva er datadeling? Hvor kommer ambisjonene om å dele mer data fra, og hva kan du få til ved å dele mer data?
- Datadeling i Feide. Hvilke fordeler får du ved å dele data gjennom Feide, hvilke prosesser blir enklere og hva skapes av muligheter for videreutvikling og nytenking av tjenester?
- Demo av funksjonalitet. Vi tar en gjennomgang av funksjonaliteten som er på plass.
- Informasjon om utprøving og testing av funksjonalitet
Praktisk informasjon
- Presentasjonene og opptak av webinaret blir lagt ut under arrangementer
- Det åpnes for spørsmål i etterkant av webinaret, dette vil ikke bli tatt opp.